تور سرعين تابستان 97

تورهاي شاد طبيعت گردي

تور سرعين تابستان 97

۶ بازديد

سفر به سرعين از بهترين انواع سفر در فصل تابستان است. سرعين به دليل واقع شدن در دامنه كو هاي سبلان آب و هواي خنكي دارد كه در فصل تابستان بسيار مطبوع است. همچنين اين شهر به شهر چشمه ها شهرت دارد و لغت سرعين به معناي سرچشمه نام خود را از همين مضمون وام ميگيرد.چشمه هاي آبگرم فراوان با قابليت هاي درماني متفاوت سالانه گردشگران زيادي را از سراسر دنيا به سرعين مي كشاند.

اين شهر نه تنها در فصل تابستان بلكه در فصل زمستان نيز به دليل كوهستاني بودن و وجود پيست اسكي آلوارس مورد توجه توريست ها و گردشگران است.

قيمت تور سرعين در ايام پيك تعطيلات افزايش دارد علاوه بر آن سفر در تعطيلات به اين شهر دشواري هايي چون شلوغي و ازدحام را در پي دارد. براي سفر به سرعين ايام عادي در تابستان مناسب تر است و قيمت تور سرعين در اين ايام پايين تر ست.

اين شهر از آنجا كه توريستي ست هتل هاي زيادي در مركز شهر و نزديك به مراكز آب گرم سرعين دارد.از بهترين هتل هاي سرعين ميتوان از هتل بين المللي لاله سرعين نام برد كه در بهترين نقطه مركز شهر قراردارد و در ايام تابستان كه گردشگر بيشتر است اقدام به اجراي موسيقي زنده مي نمايد.

هتل رضوان سرعين كه چهارستاره است و علاوه بر اينكه در نزديكي آب گرم سرعين واقع شده است در كنار تنها شهر بازي شهر سرعين نيز قراردارد.

هتل دربار سرعين از هتل هاي سه ستاره در مركز شهر سرعين است كه اقامت تور سرعين در اين هتل است.

گشت هاي تور سرعين جنگل فندقلو ، بقعه شيخ صفي ، ويلا دره ، چشمه آب گاز دار ، درياچه شورابيل ، آبشار و غار ويلادره  را شامل مي شود.

در تور سرعين همچنين از بازاچه مرزي آستارا نيز ديدن ميكنيد.هنگام عبور از گردنه حيران توقفي براي ديدن اين زيباي تمام عيار هستي خواهيد داشت.

بيشتر افراد تمايل دارند در تور سرعين اردبيل آستارا به صورت خانوادگي شركت كنند.آژانس مهرانديشان هر ساله در فصل بهار و تابستان تور سرعين اردبيل آستارا را به صورت منظم هر هفته اجرا ميكند.سعي گروه طبيعتگردي اژانس مهرانديشان اينست قيمت تور سرعين را به صورت رقابتي ارائه دهد با اين حال كيفيت تور و بهبود آن در اوليت خدمات آژانس مهرانديشان است.اقامت تور سرعين در هتل دربار است. اين هتل همانطور كه گفته شد سه ستاره و در مركز شهر است.

تورهاي مشابه تور سرعين از آژانس مهرانديشان:

تور لرستان

تور نمك آبرود

تور شمال

تور جنگل ابر

تور ماسال

تور رفتينگ

تور آفرود و رفتينگ

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد