مرداب هسل

تورهاي شاد طبيعت گردي

مرداب هسل

۱۷ بازديد

تور سه روزه نمك آبرود و مرداب هسل

مردابي در نزديكي روستاي طلاجو از توابع شهرستان چالوس در دل جنگل هاي انبوه مشعل وجود دارد كه آن را مرداب هسل مي نامند. براي بازديد از اين مرداب زيبا هم ميتوانيد در تور يك روزه مرداب هسل شركت كنيد هم در تور نمك آبرود 2 روزه شركت كنيد و در يكي از گشت هاي آن از اين منطقه زيبا ديدن نماييد.اما بهتر است قبل از سفر با اين منطقه بيشتر آشنا شويد.

چرا مرداب هسل؟

وجه تسميه ي انتخاب اين نام اينست كه در زبان مازني در اصطلاح به آب راكد هسل ميگفتند از اين رو اينجا به مرداب هسل معروف گشته است.

اين جاذبه ي رنگارنگ در هر فصل رنگ تازه اي به خود ميگيرد.در فصل بهار و تابستان جلبك هاي ان سبز رنگ است به رنگ زمرد ناب و با اتمام تابستان و شروع پاييز و زمستان به رنگ عقيق قرمز در مي آيد...

صداي آواز پرندگان از دل جنگل به گوش مي رسد و روحتان را پرواز ميدهد. اينجا ميتواند سوژه ناب عكاسي يا نقاشي تان باشد.

راه رسيدن به مرداب هسل از كجاست؟

براي رسيدن به مرداب هسل بايد از جنگل مشعل عبور كنيد. براي سفر گروهي نياز به مجوز جنگلباني داريد. ولي سفر گروهي به اين منطقه بسيار لذت بخش است. ميتوانيد گوشه اي زيرانداز پهن كنيد و از تماشاي منظره ي زيباي مرداب و طعم آش ذغالي و عطر چاي آتشي لذت ببريد. ميتوانيد بر تاب معلق در ميان درختان سوار شويد و آزادانه در هوا تاب بخوريد و مرداب را نظاره كنيد.

آژانس مهرانديشان كه سابقه اي درخشان در برگزاري تورهاي ايرانگردي دارد تور مرداب هسل را در فصل هاي معتدل سال به صورت تور يك روزه و دو روزه كه با تور نمك آبرود تركيب ميشود برگزار ميكند. زيبايي هاي شمال ايران در اين منظقه خلاصه نمي شود اگر مي خواهيد از روز تعطيل خود كاملا بهره ببريد بهتر است از تورهاي چند روزه شمال استفاده كنيد تا از جاذبه هاي گردشگري بيشتري بازديد به عمل آوريد هرچند هر يك از اين مكان هاي ديدني به تنهايي نيز زيباست و روح آدميزاد را تازه ميكند.

اگر اين درياچه توانسته نياز روحي شما به طبيعت را برطرف كند و از ديدن ان لذت برده ايد در نزديكي نوشهر نيز درياچه اي به نام ارواح قرار دارد كه بخاطر نام وهم انگيزش اخيرا بسيار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است از اين درياچه نيز ميتوانيد ديدن كنيد.يا در مطالب ديگر سايت با آن بيشتر آشنا شويد.

 

ديگر تورهاي آژانس مهرانديشان كه در شمال ايران برگزار ميگردد:
تور نمك آبرود 

تور ساحل و جنگل گيسوم 

  تور ماسال

تور درياچه ارواح 

تور سرعين

 تور ماسوله 

تور اسالم به خلخال

تور سرعين اردبيل آستارا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.